Missar nog solen :(

Nu är klockan strax efter 6 och Jenny kom nyss hit.
Tyvärr har solen gått ner nu verkar det som, FAN!
Jag som ville ut i solen med brillorna på och känna
vårkänslor och sånt mysigt. Bajs också!
Hoppas fan solen är uppe hela dagen imorgon,
då ska det mysas galet i solen alltså ;) Grr!

Jenny håller på att sminka sig nu och sen är det min tur.
Låter nog henne sköta det ikväll igen, blir bäst då. haha.
Kläder är inte helt klart än heller, kanske ska låna
nått linne av Jenny, alla mina är tråkiga och mycket använda.
Haha, vore väl visserligen dumt om man inte använder sina kläder,
men menar typ att det känns som jag har tröttnat på alla
mina linnen och tröjor nu, haha. Skit också!

Aja, lär inte hinna blogga mer idag för klockan 7 ska
vi vara nere i stan och det är inte ens en timma kvar :/
Blir att stressa det sista nu.

Ha en trevlig kväll allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0