Mitt sista inlägg för idag!

Hej igen!

Nu har jag fått upp mammsen ur sängen och vi har
hällt i oss typ 3 koppar kaffe, mooums :) haha.
Just nu plattar hon igenom mitt hår en sista gång,
därefter måste jag klä på mig och sminka mig.
Har nog lite bråttom nu ändå, fan också!

Har suttit och kollat på vädret i olika städer hela morgonen.
Verkar som det ska regna i typ hela Sverige idag, dystert!
Jag som vill ha blå himmel och soool, blää!

Aja, måste sätta igång nu så jag inte missar bussen
för då blir nog Jenney inte så glad på lilla mig.
Hon ska åka runt med min buss så hoppar jag på den här uppe.
Hon är i stan lite tidigare nämligen, hihi.

Men tror detta blir sista inlägget för idag.
Har ingen aning om när vi är hemma ikväll och så vidare.
Men ha en superbra lördag allihopa så hörs vi imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0