Nu är jag klar med allt

Hej igen!

Sitter nu och pratar med Jenney i telefonen.
Vi bestämmer buss och sådär, jag ska åka halv här ifrån!
Åh, längtar tills jag ska till bussen, haha. Vill åka nuuuu!
Hoppas på att detta blir en rolig kväll, även att vi inte ska göra
något speciellt så, bara umgås med våra D'n! :) Mys!
Fast vem vet, med oss vet man aldrig vad som händer.
Vi kanske taggar järnet sen och festar loss ordentligt ;) haha.
Tror inte det, men det kan hända faktiskt, vi är så kuliga!

Blev väldigt mycket packning tyvärr, jobbigt att släpa på.
Men det är nödvändigt. En påse med hemligheter + lite kläder i.
Sen en STOR väska helt fylld med kläder, smink, parfym och liknande.
Skit tungt kan jag lova, men måste ju ha med allt :/ haha.
Tänk så mycket packning för bara två dagar, tänk då att se min
packning för en resa utomlands i en vecka, oj oj oj ;)

Nej, nu ska jag röka med mami innan jag måste gå.
Vi hörs senare ikväll, datorn ska med, tror jag! :D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0