Nu är jag människa igen!

Goddag gott folk!

Nu är jag människa igen, hahaha!
Fy fan i helvete vad trött jag vart inatt.
Hade hur svårt som helst att hålla ögonen öppna mellan 06-07.
Försökte läsa tidningen i väntan på morgonpersonalen,
men jag lyckades inte sådär jättebra kan jag ju säga :/
Var hemma runt 8 imorse, tänkte bloggat då men det
krånglade osv, så jag pallade inte utan somnade istället.
Vaknade runt 2 typ, nu pratar jag med Jenny i telefonen :)
Vi ska leka lite idag, hon ska komma hit sen, så ska vi la
sitta vid datorn och så en stund medan vi väntar på
att våra väner slutat jobbet så dom kan
leka med oss ikväll, grr ;)

Just det! - Så fort Jenny är här så ska hon få en kopp kaffe!
Jag ska fan lära den bruden att dricka kaffe, så enkelt är det!
Vårat kaffe är ju supergott så det ska nog gå vägen,
annars blir det pisk hela kvällen ;) mmmh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0