Och lite mera tidsfördriv

51 frågor när du har tråkigt!

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?

- Mörkt hår, blå ögon, snygga händer + tänder och lång, haha!
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
- Ja, tänk för att jag har det <3
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
- Jenny ;)
4. Hur lång är du?
- 173 cm typ!
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Johan Falk - Leo Gaut
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- "Jag åkte hem med bussen nu, Dansken följde inte med, jag är ensam nu"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- beror på, men ringer helst om man har mycket att snacka om
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Skilda, dessutom lever inte min far
9. När såg du senast din mamma?
-Ser henne just nu
10. Icke godkänt i något ämne?
- Ja, Idrott, Naturkunskap och Matte B
11. Mvg i något?
- Ja svenska, tror jag? HAHA
12. När vaknade du idag?
- 07,20, SUCK
13. Vilken är din favoritplats?
- hemma i min säng kanske
14. Vilken plats föredrar du minst?
- Vet inte riktigt
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- Inte i Borås i alla fall...
16. Hur stor är din säng?
-120
17. Vad sover du i?
-Någon stor tröja och trosor ofc!
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 3
19. Var har du bott/bor?
- Stockholm, sen flyttade vi till Borås och här har jag bott på H-holmen och alideberg, nu Norrmalm
20. Tycker du om kinamat?
-Jovars
21. Tycker du om kaffe?
- Mmmh MOOOUMS!
22. Vad dricker du helst till frukost?
- Smoothie
23. Kan du spela poker?
- Ja, lite kanske
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Nope!
25. Vill du ha barn?
- Jag tror det.
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska, lite arabiska och periska, HAHA
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- Haha, ja det har jag, typ 3 gånger
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Åh, svårt att välja. Beror nog på vart men är och så
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Onödiga saker
30. Är du cool?
- Ibland!
31. Kan du rulla med tungan?
- Nej!
32. Vem är den roligaste människan du känner?
- Haha, många! Jenny är skojig. Men även Sylten ;) haha
33. Vad har du för ringsingnal?
- Pearl Jam - Porch
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Ja
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- min plattång!
36. Kan du byta olja på bilen?
- Klart jag kan
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Insidan
38. Vem delade du senast säng med?
- Dansarn
39. Dansar du i bilen?
- Haha, ja faktiskt
40. När var du i kyrkan senast?
- Oj, bra längesen alltså
41. Hur många hål har du? i öronen?
- 5!
42. Har du någon piercing?
-Naveln, läppen och tungan!
43. Har du någon tatuering?
- Yes, två stycken
44. Gillar du någon just nu?
- Maybe baby ;)
45. Har du provat droger?
- Jao, provat har jag
46. Röka eller snusa?
- Röker
47. Har du pojkvän/flickvän?
- Njaaaaaaeee.... (A)
48. Vad är ditt mobil nummer?
- 112
49. Vad ska du göra ikväll?
- Typ fixa för imorgon och sova!
50. Har du några syskon?
- Ja två stycken, eller egentligen 3 men skit samma
51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- 0,52 öre :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0