Oh herregud! :O

För någon månad sedan sökte jag en massa jobb utomlands.
Det var Ingmari på Miroi som tyckte jag skulle göra det.
Dels pga bristen på arbeten här och för att hon var säker på
att jag lätt skulle kunna fixa mig ett utlandsjobb.
Så ja, jag sökte nog en 10-15 stycken i alla fall, massa olika.
Har fått en del svar och det var såklart "nej" till svar.
Men nu när jag gick in på mailen så fick jag syn på detta:


Jag lyckas inte få till en bild så man ser vad det står, kanske går om ni zoomar in.
Men det står i alla fall: "Hej! Efter att ha gått igenom de ansökningar vi fått in skulle vi gärna vilja ha med dig på vår skola nere i Grekland, då vi tycker att din profil passar in. Då jag bara kan erbjuda två platser till hoppas jag höra från dig snart… Jag har bifogat ner information.

Hör gärna av dig om du har några frågor.

Med vänliga hälsningar,
Fanny Holtenäs"

Snacka om att jag är lycklig just nu? :D
Att först få gå en kurs i Grekland i 14 dagar och sedan jobba där nere hela sommaren.
Wow, det kan nog inte bli bättre. Fy fan vad jag är bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0