Sämre uppdatering idag

Förlåt för en sämre uppdatering idag, men är så trött.
Känner mig inte som en människa ens, usch och fy.
Jag är så jävla trött, har sovit till och från hela dagen.
Vaknade till på riktigt då dansarn ringde mig för att få mig att
gå till datorn och starta min cam, haha. Då piggnade jag till.
Men snart är det dags för sängen igen, ska se på Johan Falk.
Kan sätta 500spänn på att jag somnar till den och missar halva filmen.
Om inte mer då, brukar somna innan första pausen till och med, haha.

Angående morgondagen så har jag ingen aning vart jag ska vara än.
Alltså om jag ska till praktiken eller om det blir jobb..
Jag hoppas på jobb såklart! Måste få in typ 2dagar till då överlever jag.
Har jobbat alldeles för lite denna månaden, fy.. inte kul alls :(

Hm, vet inte vad det finns mer att säga?!
Någon som vet vad jag gjort med min armbåge kanske?
För själv har jag fan ingen jävla aning!
Men den är helt sönderskrapad, illröd och gör mycket ont.
Jag har inte ramlat i alla fall, det är jag 100% säker på, så ja.. hm!
Kanske ska lägga mig och klura ut det mysteriet innan filmen.
Vi hörs imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0