Sängen kallar!

Jahopp, nu är klockan strax efter 7 och jag ska lägga mig.
Hade bestämt mig för att lägga mig klockan 6 idag egentligen,
men det blev lite senare som vanligt eftersom jag alltid har så
mycket att göra innan jag kan lägga mig och sova :/

Tänkte massa i duschen innan, kom väl inte fram till något vettigt.
Ska försöka bara stänga av allt ett tag framöver och se om det hjälper.
Jag är trött på det mesta nu faktiskt, trött på människor i allmänhet.
Trött på att bli anklagad för saker jag inte gjort eller bli dömd i förväg.
Ja, listan kan bli lång på saker jag trönnat på, så lika bra jag
avslutar den här och nu! :)

Ska borsta tänderna och sådär, sedan skicka iväg ett sms
så en viss person ringer upp mig och sjunger "godnattvisa" för mig :)
Haha, låter helt sjukt, man han är väldigt gullig i alla fall!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0