Sista inlägget

Nu skriver jag bara för att säga godnatt typ, haha.
Jag lyckades få i mig två mackor med stekt ägg på..
Mår ganska illa nu dock, känns som det kommer upp när som.
Har flätat håret och fått på mig "sovkläder" med, najs som fan.
Så nu ska jag röka en sista gång för idag och sen borsta tänderna.
Får se om jag ringer Dansarn mer idag, han är knas just nu :/
Orkar inte med något tjafs eller så när jag ska sova, haha.
Vi får höras imorgon i annat fall liksom, inte hela världen :)
Eller, det kanske det är för honom, vad vet jag ;) mohahaha..

Ja ja, nu ska jag sluta skriva massa onödig gojja
och dra mig till balkongen istället, vi hörs imorgon.


Good night, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0