Sitter och tänker

Sitter här i mörkret och lyssnar på musik.
Tankarna flyger runt i huvudet på mig, dom tar aldrig slut.
Vad fan är det jag gett mig in på?
På något sätt är det mysigt och spännande,
men samtidigt är det hemskt, verkligen hemskt.
Vet inte vad jag håller på med eller varför?

Jag tänker på dig hela jävla tiden, kan inte sluta.
Försöker komma på vad jag känner för dig,
om jag ens känner något för dig? Kanske inbillar mig?
Saknar dig gör jag också, känns som jag blir helt
galen utan dig och vill därför vara med dig hela tiden.
Du har gjort något med mig, men jag vet inte riktigt vad..
Är jag kär? Kär i kärleken kanske? Eller vad är det frågan om?!
Åh, blir knäpp på detta, varför ska känslor finnas? Orkar inte!

Sitter och lyssnar på Lady Gaga - Telephone och tänker tillbaka
på helgen, det var så underbart att bara ligga där i dina armar.
Känna ditt hjärta slå och höra dina andetag. Jag mådde så bra.
Kände mig behövd och älskad, kände mig trygg i din famn och ville
inte därifrån, aldrig någonsin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0