Skönt med söndag

Hallå söndag!

Jag kom hem för inte så länge sedan.
Jag och Jenny sov med våra pussgurkor hemma hos en kompis inatt.
Det var så himla mysigt, alltså för min del. Jag hade mysigt :) haha.
Vi vaknade runt 7.30 och bestämde oss för att dra hemåt.
Kände/känner mig inte särskilt fräsch efter denna helgen kan jag säga.
På tal om helgen, tänkte blogga om den senare idag, orkar inte nu.
Kommer ta lång tid att skriva och sådär, så jaa.. ni får hålla er tills senare.

Gick in på City en snabbis påvägen hem också, handlade lite.
Typ cola, chips + dip och juice (stavning?) och jag är så himla
sugen på chipsen nu alltså, kan knappt hålla mig ju, kanske är
för att jag är hungrig också? haha. Fy på mig. Ska mumsa på dom
ikväll till Johan Falk tänkte jag ju ;) mihihi.

Nu ska jag ta mig en låååång, vaaaarm och skööööön dusch tänkte jag.
Få av alla dofter som sitter på mig och mitt hår är inte fint så det
måste jag duscha ordentligt, ha hårinpackning och sånt i!
Därefter ska jag nog sova en stund, eller så sover jag först.
Ja, så gör jag nog, tar mig en liten tupplur nu och sen duschar!

Vi hörs senare, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0