Sooooooool :)

Wiiho, jag är så himla glad idag! Känner mig pigg och levande!
Kan det bero på solen tro??!! Ja, jag tror faktiskt det!
Har varit sol i ett par dagar nu och visst blir man glad?
I love it! Himlen är klarblå också, inte ett moln så långt ögat når ;)
Åh, hoppas solen fortfarande är uppe när jag går ut.
Sitter här nästan helt klar och väntar på Jenny.
Hon är här strax efter 5 typ, så ska vi chilla en stund innan
det är dags att möta upp D'na :) Klockan lär kanske vara 6-7 då.
Hoppas verkligen solen är uppe då, jag vill vill vill!!



Det är till&med plus grader ute, hur skönt är inte det?
Känns som att våren verkligen är påväg nu, najs som fan!
Inte för att bli negativ och förstöra vårkänslorna men tror dock
att minusgraderna på nätterna kommer hålla i sig ett tag till :(
Därmed är det ju ganska kallt på mornarna, men skitsamma.
Huvudsaken är att man får se solen nån gång under dagen i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0