Tisdag!

Godmiddag!

Jag kom precis hem från en lång men härlig dag!
Fötterna värker som bara den och har ont som fan i ryggen.
Tänkte be lilla mamma massera mig senare ikväll, det skulle va så skönt.
Fy fan, nu börjar jag verkligen känna att helgerna inte är så bra,
alltså att inte sova på två dygn, bara flumma omkring och vara igång till
200% från fredag till söndag och sedan ha en fullspäckad vecka framför sig.
Det känns i både kropp och sinne just nu kan jag säga!
Måste verkligen ha en mycket lugnare helg nu till helgen.
Behöver mycket sömn och mera mat och så vidare, vill vara människa
nästa vecka känner jag, haha. Man kan inte vara igång hela jävla tiden.
Usch, någon måtta får det väl vara på det hela ;) haha.
Men som jag ofta säger, man lever bara en gång och då ska man fan
leva på riktigt alltså! :) Håller ni inte med mig?

Jag ska byta om och sådär nu.
Måste ta mig något att äta, är vrålhungrig faktiskt.
Hade inte så mycket till lunch idag :/
See you later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0