Underbart väder!

Hallå hallå!

Fy fan vilket underbart väder vi har idag, eller hur? :)
Åh, jag njuter verkligen, varit toppen att promenera hela
dagen idag och alla hundar blir så himla glada och spralliga.

Jag kom hem för en liten stund sedan. Har inte hunnit göra mycket.
Kollade min lönespec, inget märkvärdigt. Lite pengar denna månaden.
Fan, jag har skulder til morsan med så har knappt något kvar
att leva för nu ändå, och lönen kom idag, sjukt :( Hatar detta!
Måste verkligen kirra ett jobb nu alltså, orkar inte mer :/ BLÄ!

Ja, ska typ laga käk lite fort nu och sen städa.
Lovade morsan igår att städa åt henne idag, så får hålla det.
Har ingen som helst lust för jag är helt slut i kropp och själ..
Sen ja, är inte på världens bästa humör nu heller, skit!

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0