Vet inte vad jag ska skriva!

Hej!

Jag är fortfarande lika tom på ord som igår.
Blogglusten är inte tillbaka än som jag hade hoppats på.
Har verkligen ingen som helst aning om vad jag ska skriva.
Det är så tråkigt, för jag vill verkligen men det går inte.

Jag kom i alla fall hem för en timma sen typ, tror jag.
Käkade lite fort och städade upp lite i rummet.
Ligger kläder överallt, papper och tidningar här och där.
Det är inte jag! Inte likt mig alls. Jag är så himla pendantisk.
Men nu vettifan vad som hänt alltså, haha. Sjukt.
Ska ta mig en snabb dusch nu, sen ska jag städa mera,
fixa matlåda och frukost till imorgon och sedan blir
det nog tv en stund innan det är dags att sova.
Ska upp 05:00 imorgon, sjukt tidigt. Har inte gått
upp vid den tiden på många dagar, blä!
Men det är nödvändigt så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0