18:17

Hej igen!

Klockan rullar på ser jag, vill inte att denna dagen ska ta slut.
Inte än på ett tag i alla fall. Detta var den skönaste dagen jag haft på
flera år, helt ärligt. Har bara gjort sånt jag känt för.

Jag duschade för en liten stund sedan och har precis blåst håret.
Ska platta lite i det, typ luggen och topparna så man ser lite bra
ut imorgon då jag ska med mamma till Knalleland och kika lite :)
Jag hittade 150 kronor här hemma som jag hade "gömt undan"
till en dag då jag behöver dom och det gör jag ju nu! Skit najs!
Får se om jag hittar något att slösa dom på imorgon då :)

Ah, ska la fixa håret och så nu, sen får vi se vad jag gör.
Är lite sugen på film faktiskt, kanske blir så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0