Dumma nycklar

Hej på er allihopa! :)

Jag och mamma kom precis hem, vi är sååå hungriga.
Ingen av oss åt ju frukost innan vi åkte så nu kurrar våra
magar orendtligt, haha. Stackars oss!

Vi har gjort massa i stan dels polisen, arbetsförmedlingen,
Tonic, lite olika affärer och tillsist gick vi till City och handlade mat
innan vi tog bussen hem, riktigt jobbigt men bra med motion :)
Men dock hittade vi inte mina nycklar idag heller, dumma nycklar :(

Vi gick in på Game en snabbis, ni vet spelaffären i stan?
Jag hittade faktiskt 2 spel som jag köpte, det ena var GTA 3
och det andra hette typ Rouge Ops eller nått, minns inte riktigt, haha.
Så jag ska bara käka lunch nu sen ska jag såklart testa mina nya spel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0