Fan vilket liv dom för!

Godmorgon!

Fy fan för att vakna upp till världens liv utanför.
Dessa j*vla ungar som har "flyttat in" i dagiset som dom har byggt
precis utanför mitt fönster nu, det är så irriterande.
Visst, jag har inga problem med ungar så, verkligen inte.
Men att ha ca 100 skrikande ungar utanför på en och samma gång,
det är verkligen inget behagligt måste jag säga, det är skärande i öronen.
Dom för sånt jävla liv, varför skulle dom sätta ett dagis precis utanför
mitt jävla fönster? Vi hade en jättefin äng och massa träd och blommor
här utanför där jag varje sommar låg och solade och njöt av sommaren.
Men nej, det skulle idioterna såklart förstöra. Åååh, blir så arg!
Min morgon har inte börjar bra som ni kanske hör.
Och längtar inte tills i sommar då jag jobbar natt och ska hem och lägga mig..
Jag lär inte kunna sova med 125 skrikande ungar utanför, HELVETE!

Nu ska jag städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0