Färdig för sängen

Sådär, nu är jag nyduschad och mätt i magen.
Åh guuuud så gott jag luktar!! Tusen tack Jenny för presenten! ♥
Nu kommer jag bli värsta pimpen tack vare dessa goa dofter ;)

Ska platta luggen lite bara, sen dirr ner i sängen och mysa.
Min trötthet är inte lika stark längre tyvärr så får nog glo
på tv en stund innan jag kommer kunna somna..
Imorgon har jag en del att stå med då jag tappade bort
mina nyckar igår/inatt, måste ju ringa runt till alla ställen
jag varit på och se om dom är upphittade eller om polisen
kanske har fått in dom, HOPPAS VERKLIGEN PÅ DET!
Så håll tummarna för mig nu att mina nycklar kommer tillbaka,
annars blir det väldigt dyrt för mig och mina födelsedagspengar
lär ryka till nya nycklar och att byta lås :( Blää!!

Vi hörs imorgon bitti, sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0