Försening!

Hej igen!

Nu är jag duschad, håret ärp plattat och jag är halvt påklädd.
Har på mig leggings och funderar just nu över vad jag ska ha
på mig på överkroppen, linne eller klännign typ, haha.

Nu är klockan 13 och "gästerna" skulle vart här nu men det är så
att Susanne (storasyster) ringde mig förut och berättade att Elias (systerson)
har jätteont i örat så dom var tvugna att åka till närakuten eller vad det hette.
Så dom blir ganska sena tyvärr :/ Jag som ska träffa Jenny runt 5 liksom.
Dom kommer runt 2 - halv 3, då ska vi äta mat, fika och öppna paket.
Får hoppas att vi hinner allt utan för mycket stress..

Nu ska jag försöka bestämma kläder och sminka mig.
Vi hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0