Fortfarande hemms hos syster!

Godmorgon på er!

Haha, så kanske man inte får lov att säga nu? Men helt
ärligt så är det faktiskt morgon för mig för jag klev precis
upp ur sängen, helt sjukt :/ Men vet ni varför?
Jo, jag vaknade imorse och var dyngsjuk.. mådde så himla dåligt.
Halsen hade tjocknat igen och jag kunde inte ens svälja mitt egna
saliv utan fick hämta en hink och spotta i och huvudet värkte
mer än vad det brukar göra när jag är skitbakis :/ Fattade ingenting
när jag vaknade första gången imorse.. Nu är jag lite bättre
men såklart inte helt återställd. Förstår inte hur jag ska orka ta
mig hem härifrån bara :( Vill hem nu, till min säng och bara ligga där.
Ska nog förbi någonstans och köpa halstabletter och cola först!

Ah, måste försöka fräscha till mig nu, vi hörs hemifrån sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0