Fredag!

Hej, eller godmorgon kanske jag ska säga!

Jag har varit vaken sedan 8 imorse typ. Hade jättesvårt för att
somna inatt och sov även dåligt hela natten pga förkylningen.
Den jävla hostan jag har, den är inte att leka med alltså :/
Vart vaken till och från hela natten så vid 07:45 bestämde jag mig
för att gå upp och göra lite nytta istället :) Så nu har jag städat!
Nu är det rent och fint i mitt rum igen, mycket trevligt.

Jag vet inte vad jag ska säga om denna dagen, eller ens om helgen.
Tråkigt nog har jag lyckats bli såhär pass sjuk lagom tills min födelsedag.
Jag fyller år på söndag dock, men hade ju varit kul att fira i helgen.
Men det verkar inte som jag kommer kunna det :( Är så festsugen
just nu så att.. ehh aa.. Inte att dricka själv, men liksom vara på en fest,
träffa människor, dra på krogen osv osv.. men allt bara skiter sig :/

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sedan får det bli en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0