Fy fan vad...

... gott det är med klyftpotatis och hamburgare med sweet chili souce ala Jessi.
Det är en rätt som jag "kommit på" klart folk lagat den innan mig men jag
menar att jag inte tagit från någon kokbok eller så utan en dag för ett
tag sedan bara fick för mig att göra egna klyftpotatisar och steka hamburgare
och till det gjorde jag en egen sås som består av
creme fraiche och sweet chili souce och lite salt då.
Och jääääävlar vad gott det blev alltså, sen dess har jag lagat det
minst en gång i veckan. Det åt jag nyss och jag tröttnar aldrig :)
Lagade så pass mycket att jag har till lunch imorgon med! HAHA.
Så jag sitter redan nu och längtar efter min lunch imorgon ;) Mohahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0