Fy fan vilken jobbig dag

Denna dagen har varit förjävla seg alltså.
Det enda positiva med denna dagen var min promenad.
Den var riktigt härlig och jag kände mig duktig efteråt.
Men sen har jag bara suttit här typ, sov cirka 2 timmar förut med.
Och så har jag såklart suttit och tänkt mycket idag.
Mest på "tjejen" som jag bloggade om förut men även på en kille
som jag saknar väldigt väldigt väldigt mycket. Önskar allt kunde bli som förut.

Jag ska stänga av datorn nu, tvätta ansiktet med mina braiga
produkter som jag köpte igår, borsta tänderna och slå på en film.
Har dock ingen som helst aning om vilken film.. hm!

Imorgon ska jag upp i tid, jag och mamma ska iväg och göra
MASSA ärenden, så hela dagen lär försvinna imorgon men lika bra
det, känns så dumt att bara sitta här hela dagarna. Så imorgon
blir det mycket promenerande för min del = mycket motion = underbart!
Sen jobbar jag på torsdagkväll och fredag-dag, nice :)

Men ha en fortsatt bra kväll allesammans så hörs vi någongång imorgon ♥


Vad ska jag se för film.. hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0