Godmorgon

Godmorgon!

Jag vaknade precis, skönt att sova ut men inte smart att förstöra
mina nya rutiner som jag precis lärt in, eller håller på att lära in.
Jag ska ju egentligen vara uppe till senast 09:00 varje dag och då
få i mig min tallrik havregrynsgröt och sen ut och motionera lite.
Men jahapp, nu sov jag två timmar extra, inte bra. Får väl äta
den till lunch istället då, och äta middag lite senare istället.
Aja, det löser sig väl antar jag :)

Igår kväll träffade jag min kompis och gav honom
waxet som han bad mig köpa, tur att det blev rätt :)
Vi tjötade en stund och sen drog han sig hemåt.

Nu ska jag städa och massa sånt innan jag ska koka min gröt.
Ser ut som fan här hemma och ja, städa måste görad idag.
Jag får väl dammsuga och plocka som vanligt ;) haha.



Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0