Hann visst blogga!

Godmorgon!

Se på sjutton, jag hann visst blogga innan jobbet.
Det trodde jag aldrig, men det var väl bra det :)
Precis som jag skrev igår så somnade jag typ direkt jag
hade satt på filmen, hann väl se i typ 10 minuter eller något.
Och sov enda till 10:30 idag, riktigt skönt faktiskt.
Ska alldeles strax börja fixa mig lite smått inför jobbet.
Måste åka här ifrån om exakt en timma, usch hade verkligen
bara velat vara hemma och ta det lugnt idag, är så trött och seg.
Men det går ju inte, tyvärr..

Aja, ska la få i mig en till kopp kaffe innan jag sätter igång.
Men vi får se om vi hörs ikväll, tror inte det eftersom jag inte
lär vara hemma innan 23, men man vet aldrig med mig ;)

Ha en fin söndag nu, jag ska försöka göra min till det bästa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0