Hatar mitt liv just nu!

Godmorgon! - NOOT!

Denna morgonen är inte alls god, och just nu hatar jag mitt liv.
Njae, kanske inte hatar men avskyr det starkt i alla fall.
Som ni märker sitter jag här och bloggar, är då inte alls på jobbet.
Självklart var jag ännu sjukare imorse än vad jag var igår så var
tvungen att ringa och sjukanmäla mig idag igen, SUCK!
Har missat mycket jobb pga denna jävla förkylningen.
Hatar att vara sjuk, man missar mycket och kan inte göra någonting.
Ska jag behöva vara sjuk i helgen också, jag fyller ju fan år då! :(
Åt helvete med allting!

Magen kurrar som fan, har knappt kunnat äta på hela veckan
då jag har så ont i halsen och den är så tjock och svullen att jag inte
kan svälja ordentligt, inte ens mitt saliv vissa dagar..
Men nu ska jag koka gröt och försöka få i mig det, måste ju äta något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0