Jag kan bättre!

Inte världens bästa uppdatering idag kanske,
vet inte riktigt varför jag bloggat så lite..
Kanske för att jag var iväg typ hela dagen och sedan hade
en del att stå i när jag väl kom hem, så jag prioriterade det först.
Skit samma, jag kan bättre det vet jag! Ni får förstå!

Jag har umgåtts med mamma hela kvällen typ.
Kollat på tv, pratat, druckit kaffe, pratat ännu mer osv.
Var riktigt mysigt, inte ofta vi ägnar så mycket tid åt varandra längre.
Och det är synd, för vi har alltid stått varandra så nära.
Men men, bättre sent än aldrig.. right? :)

Nu ska jag käka en banan och se på film.
Imorgon får jag sovmorgon, härligt härligt.

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0