Lång dag på stan

Hej igen - efter typ massa timmar!

Jag kom faktiskt precis hem och klockan är strax 18:00, sjukt va?
Dagen började med att jaga mina nycklar hos Västtrafik och polisen.
Tyvärr fanns dom inte hos någon av dom, så jakten fortsätter på onsdag.
Sedan bar det av till arbetsförmedlingen där jag lämnade in alla
UGA-blanketter som jag skrivit om, det gick bra som tur va!
Och sedan vidare till hunddagiset för att hälsa på och hämta lite
grejer som jag hade lämnat kvar där, det var så mysigt att få träffa
alla igen, såklart både människorna och hundarna! Neo, boxern, blev
superglad av att få träffa mig igen, även blandrasen Mirro blev glad!
Satt och myste med Singer en bra stund också, var nog på hunddagiset
i typ 2-3 timmar, haha. Satt med dom under deras lunch och drack kaffe!

Sen gick jag runt i stan, blev inte mycket shopping alls för mig tyvärr.
Hittade inget direkt, förutom lite ansiktsgrejer och underkläder, haha.
Sen ringde Jenny som hade slutat jobbet så jag åkte till Knalleland
och mötte henne där, så lunchade vi på Subway och sedan en snabb repa
i lite affärer innan hon var tvungen att dra sig hemåt. När hon åkte
hem så kollade jag snabbt på Kicks och Lindex bara och sedan åkte jag
till stan ännu en gång för att leta vidare efter morsdagpresent till mamma.
Jag lyckades faktiskt hitta något jättefint till henne, vågar inte skriva ut här vad
ifall hon skulle få för sig att läsa, haha!!

Men har varit en lång och härlig dag på stan o solen faktiskt :)
Alldeles strax kommer två bilder på det jag köpte, spännande va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0