Mors dag

Hejsan hoppsan!

Min uppdatering igår sög visst riktigt hårt kom jag på nu, haha.
Hann faktiskt inte blogga mer igår för Susanne och dom kom
och vi käkade middag och fikade och därefter slutade Jenny
jobbet och kom direkt hit och vi hade lite bråttom hem till henne.

Vi stack hem till henne så hon kunde byta om och så, sen åkte vi
iväg till ett garage och städade hennes fina lilla jordgubbe,
vet inte om vi lyckades så bra dock, men vi försökte iaf ;) haha.
Vi käkade även lite grillat hemma hos Jenny, skitgott alltså.
Sen åkte vi runt en massa, åkte vilse och körde hennes bror
och hans kompis till någon fest :) haha. Det var riktigt kul
att köra runt ute i skogen, mycket fräna vägar, haha.
Sen runt 12 körde Jenny hem mig och jag slocknade dirr i sängen.

Jag vaknade ganska sent idag tyvärr, skulle vaknat och gett
mamma frukost på sängen eftersom det är mors dag, men icke.
Dumt av mig, men istället ska jag laga henne en supergod middag
och baka något smaskigt till henne, så blir hon nog glad :)
Sina presenter fick hon ju redan igår och hon blev jätteglad för dom.


GRATTIS PÅ MORS DAG MAMMA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0