Mysdags

Jao, känner att huvudvärken kommer smygandes igen.
Börjar bli lite småtrött faktiskt, jag som ville vara vaken länge.
Första lödagen på flera år som jag sitter hemma och kan vara
vaken hur länge jag vill och sen sova jättelänge imorgon.
Ah, får se hur länge jag klarar att vara vaken :)

Nu tänker jag i alla fall tända en massa värmeljus,
ta på mig en väldigt mysig outfit och mysa ner mig
under duntäcket. Ska fixa lite morötter och dip också,
kanske gurkstavar också om vi har gurka så det räcker
och såklart slå på tusenbröder. Det är vad jag ska göra nu.
Ska börja på säsong 3 nu också, så snart är den slut igen :(


Åh, vad mysigt detta ska bli :)
Jag skriver nog inte mer ikväll för jag stänger datorn nu med.
Men ha en superlördag så hörs vi imorgon igen, Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0