Nu är jag firad

Hej igen!

Nu har alla åkt hem igen, dagen har gått så fort alltså.
Jenny, Mounira och Hans var det som kom idag, runt 13:30.
Vi började med att käka mat, som var jättegod verkligen *mums*.
Sedan tog det en jävla tid innan vi fick fika pga dom skulle sitta
och röka hela jävla tiden, haha. Jag röker inte idag!
Ja, men sen fikade vi och jag öppnade "paket" vart la inte så många
paket utan kuvert med kort och pengar i från mamma och syrran och
ett paket från Jenny som hon hade köpt i New York! :)
Det var typ dusch loation, och någon parfymgrej och badskum eller något.
Fy satan så gott det luktar alltså, gissa vem som ska ta ett bad ikväll ;)
Dessutom var grejorna även från Victoria's Secret, STATUS!

Igår så hade Jenny med sig 3 par skitsnygga skor till mig också.
Ett par fick jag för hon kunde inte ha dom och de andra två
köpte jag av henne för 20 spänn, haha. Riktigt kap kan jag tala om.
Jag ska plocka och pilla lite här nu får se om jag får upp lite
bilder på grejerna senare :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0