Och cirka 6 timmar senare..

... så är jag hemma igen! :)
Haha, det blev en riktigt lång dag, men helt fantastisk.
Jag mötte Jenny i stan och vi bestämde oss för att ta bussen
ut till Sjömarken då vi inte var helt säkra på vägen dit ut.
Vi fick vänta i stan en stund på bussen, men det gjorde ingenting.
Väl framme i Sjömarken promenerade vi ner till sjön och stranden.
Vi var nästan helt själva där, det var så vackert och mysigt.
Solen värmde som fasiken alltså, tillslut ville vi till och med bada.
Så av med strumpor + skor och kavlade upp byxorna så mycket det gick.
Sen plumsade vi i sjön, det var iskallt till en början men efter
att ha vandrat runt där i sjön ett tag så var det riktigt härligt.
Vi började leka hänga-gubbe på stranden, haha. Vi skrev med en
ganska tjock pinne i sanden, riktigt kul alltså :)
Klockan gick ganska fort så vi bestämde oss för att påbörja våran färd hemåt.
Såklart gick vi hela vägen + lite till, vi gick upp till City när vi kom "hem"
och handlade lite åt min mor, sedan ner till Södra igen och väntade på
våra bussar. Så från Sjömarken och till City här i stan tog det 1 h 22 min.
Inte illa pinkat va? :)

Nu är jag helt slut i benen och fötterna.
Ska ta mig en lång och härlig dusch nu så hörs vi efter det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0