Snodde denna från Kissie ;) HAHA

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1!

Vad tycker du om kärlek? Både underbart och rent djävulskt

När kramade du någon sist? Hm, kramade mamma idag :P

Saknar du någon speciell person?
Ja, faktiskt.

Har du svårt för att bli kär? Ja, jag tror det.

Är du singel? Yes

När fick du senast en komplimang? Idag faktiskt :)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:  Japp

Hånglat med nån riktigt ful: HAHA jaaa..

Hånglat med fler än 50 pers: Nej det tror jag inte

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja :/

Gjort något riktigt dumt? Ja!

Gjort något du verkligen ångrar? Ja, många många saker..

Åkt ambulans? Haha jaaa

Gjort nåt olagligt? Ja, kan man väl säga kanske

Fått din mamma att gråta? Ja tyvärr :( Men det var länge sedan

Slagit ner någon? Njae.. eller lite kanske

Skämts över dina föräldrar? Haha ja när jag var mycket yngre

Sagt jag älskar dig och menat det? Japp

Tar du droger? Nej!

Dricker du? Ja, om jag festar så dricker jag såklart, haha.

Vilka kläder sover du i? Stor t-shirt och trosor

Vad hatar du verkligen? Sprindlar och falska idioter

Är du ensam nu? Nej mamma är hemma

Vill du gifta dig? Om den rätta dyker upp, så ja.

Vill du ha barn? Som sagt, om den rätta dyker upp :)

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? eh.. hm.. jadu. Vet faktiskt inte..

Såg dig gråta? Haha, det var nog fan katten :P

Fick dig att gråta? Minns inte

Du delade en dricka med? Jenny säkert :)

Du gick på bio med? Jenny

Skällde på dig? Aldrig någon som skäller på mig ;)

Sa någonting till dig och vad var det? Mamma sa "Kommer du hit och säger godnatt sen??" HAHA

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej!

Kramat någon? jaa

Pussat någon? Nej

Köpt någonting? Nej

Sjungit? Ja lite tror jag

Saknat någon? Yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0