Somnade..

Hello!

Sitter just nu och pratar i telefonen med Jenny.
Hon ringde mig nyss, kanske för att jag bad henne då men, ja!
Vi pratar om lite allt möjligt, hon ska snart lägga sig och drömma
sig bort, om ********* ;) hahhaha..

Ja, efter inlägget innan så tog jag mig ett varmt bad för att
mjuka upp musklerna/kroppen lite, var så himla stel.
Och såklart somnar jag som vanligt, dumma mig. haha.
Efter det så skyndade jag mig att laga mat, byta sängkläder
och allt sånt, blev klar för en liten stund sedan, skönt!
Nu vet jag inte vad jag ska göra..
Såg ju klart på tusenbröder igårkväll så nu kan jag inte se på det idag :(
Ska nog spela PS2 en stund kanske, sen kolla tv senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0