Sorry

Aaauuuutsch, I'm Sorry!

Haha, min uppdatering suger idag också, men vafan.
Jag har bloggtorka. Har verkligen ingenting att skriva om,
så varför då skriva? Då blir det bara meningslösa och tråkiga inlägg anyway.
Det är la inte så kul, eller? - Nej precis, tänkte väl det!

Höhö, jag har inte gjort mer än vad jag skrev innan att jag skulle göra.
Eller jo, spelat nått spel på nätet en stund med, men inget annat typ.
Ska strax borsta tänderna och sånt och lägga mig i sängen.
Är seg och har så sjukt ont i överkroppen.
Framför allt ryggen och axlarna, gör så förbannat ont alltså.
Måste till vårdcentralen nästa vecka och söka för båda min fötter
och dessutom min vänstra axel/skuldra, den knakar och är helt sne typ :/
Dumma hundrar på dagiset som drar så, deras fel :( Buuhuu..

Aja, ska sluta tramsa nu och säga något vettigt.
PLUTTEN, JAG SAKNAR DIG MASSOR!
Varför är du så elak? :( Dumma dumma dumma dumma dig!
Önskar allt kunde vara som förut igen, då skulle jag må bra.

Hm, ska inte skriva mer om det för
då tar detta inlägget aldrig slut kan jag lova.
Nu ska jag göra mig klar för sängen i alla fall,
men vi hörs efter praktiken imorgon.
Kommer hem direkt för att duscha osv,
sen kommer nog Jenny hit om jag fattat rätt.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0