Wiho, hemma igen!

Nu är jag hemma igen efter våran mysiga stund på ön.
Haha, det var mysigt faktiskt, men blev alldeles för
mörkt tillsut så vi var tvugna att dra oss, såg ingenting, HAHA.

Nämner inte vart vi va någonstans för då ska väl alla
härmas och börja hänga där ute ;) haha. Det ska bli
vårat nya "hang around" alltså, skitmysigt.
Vi började med att försöka starta en eld, vilket sket sig
ganska så rejält, men en snäll gubbe kom och hjälpte oss.
Han sprang runt och plockade pinnar, bark och allt
möjligt och fixade iordning en fin brasa, men vi hjälpte
till bra mycket också faktiskt. Så ingen brasa utan oss.
Sen försvann gubben som tur va, han var lite läskig faktiskt.
Vi grillade våran korv så gott det gick, vilket inte gick bra alls.
Haha, inte för min del i alla fall, var ju helt rå inuti, hahaha.
Ja, sen skulle vi börja fiska då, men det var ju skitmörkt så
vi såg knappt någonting + att mitt spö inte ville funka riktigt.
Haha, det var nog lite trasigt :(
Tillslut bestämde vi oss för att dra, blev bara mörkare och mörkare..
Så påväg därifrån så mötte vi 3 killar som satt och grillade typ så när
vi går förbi dom så säger en av dom "Fick ni igång er eld tillslut?"
HAHA, fatta vad pinsamt, då hade gubben sagt till dom att vi inte
kunde starta en brasa, lite pinit bara och killen var mycket söt med.

Haha, det var våran lördagskväll, jag gillar't i alla fall :)
Bilder kommer kanske senare, om jag får dom av Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0