Ägg, mums!

Haha, vilka jävla rubriker jag har nu för tiden.
Så jävla svårt att komma på nya varje dag och dessutom
typ mellan 3-6 olika varje dag, illa illa..

Men i alla fall, jag ska koka mig och mamma lite ägg nu.
Vi behöver få i oss massvis av protein efter dagens träning, haha.
Som vi har jobbat och slitit med den där förbannade hundgården.
Vi lär ha förbränt minst 1.000 kalorier i alla fall, så nu skriker våra
kroppar efter protein, då passar ägg perfekt, snabbt, enkelt och gott!

Därefter blir det tandborstning och sedan sängen. Imorgon ringer
klockan vid 04:30 (kill me), då ska jag upp och fixa mig
och sedan iväg till jobbet.. Jobbar bara till 09:30 så det är ju bara
tre timmar, men det är att kliva upp den tiden som är svårast, hehe.

Sen kommer min älskade systerson Elias hit imorgon och ska bo
hos oss fram till fredag eftermiddag, ska bli riktigt mysigt faktiskt.
Synd bara att jag jobbar så mycket så att jag knappt hinner umgås
med honom, men det är smällar man får ta helt enkelt.

Nu önskar jag er en fortsatt god kväll och sov så sött sen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0