Bloggpaus

Som ni säkert har märkt så har jag inte bloggat på 5 dagar!! Alltså inte sedan i onsdags kväll. Och det är för att jag inte orkar. I onsdags mådde jag så jävla dåligt när jag skrev det inlägget, har nog aldrig känt mig så kränkt och typ dumförklarad som jag gjorde då, och efter det inlägget bestämde jag mig för att ha en bloggpaus. Dels för att jag inte orkar med pressen "DU MÅSTE BLOGGA" hela dagarna och även för att min blogg suger just nu. Skriver ju om ingenting egentligen. Känns som att inläggen är samma skit varje dag. Det är inget kul. Så jag ska nog fortsätta ha min bloggpaus tills jag orkar ta tag i bloggen på riktigt och inte bara skriva massa strunt. Eller så bloggar jag då jag verkligen har något intressant och spännande att blogga om..

Det är så att jag jobbar arslet av mig just nu också, jobbar hela tiden känns det som. Så har ingen direkt tid till bloggen heller. Förra veckan jobbade jag alla dagar förutom lördag, så jag jobbade alltså hela jävla dagen igår också och hade natten tills idag. Jobbar hela denna veckan också förutom torsdag men då har jag massa andra viktiga saker/ärenden att göra så är inte ledig då heller. Helgen som kommer är jag ledig men ska hjälpa mamma då, så ingen vila under helgen heller och därefter jobbar jag två helger i rad.. haha. Jag är helt slut!!

Aja, ville bara meddela er detta ifall ni undrar vart jag tagit vägen. Men nu vet ni det och vi får se när det kommer ett inlägg nästa gång, kanske senare idag om jag kommer på något.. men vi hörs när vi hörs helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0