Har storhandlat

Hej på er!

Kom precis hem från storhandligen med mamma.
När vi kom till Knalleland så gick jag först till Media Markt
och köpte mig en ny plattång, det behövde jag verkligen.
Känns så jävla gött att ha en helt ny och superbra plattis nu :)
Skulle ju ha hämtat ut mitt leg hos polisen också men självklart
glömde jag kvittot hemma, haha. Så får ta de nästa vecka istället.
Ja, sen shoppade vi loss lite inne på Ö&B och Rusta också,
man hittar alltid roliga saker där inne, haha.
Och sen satte vi igång och mathandla inne på Willys.
Blev en jävla massa mat som vanligt, men så skönt att ha det gjort.

Nu väntar jag på att Jenny ska ringa mig så jag kan börja laga mat sen.
Blir tacos idag, mumma! Sen ska jag nog duscha och lite sånt.
Får se om man hittar på något ikväll elle bara sitter hemma.
Jobbar ju lördag-söndag så får ta de lugnt ikväll iaf :)

Nu laga mat, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0