Helt slut...

Haha hejsan!

Ja, först nu har jag tid att blogga för först nu sitter jag vid en dator. Har ju spenderat hela denna dagen på Ullard. Vi åkte strax efter 9 imorse och ja, var där typ 11 för vi åkte lite fel (A). Haha. Sprang runt där inne till typ 6 tror jag klockan blev, utan att vila, äta eller dricka. Trodde jag skulle svimma alltså. Så vräkte i mig mat på någon resturang så fort vi kom ut där ifrån, haha. Jag shoppade en hel del, men inte saker jag hade tänkt mig. Som tur var gick kalaset "bara" på 800, så det var överkommligt eftersom jag fick med mig så mycket. Kommer inte fota de jag köpt för jag orkar inte och kommer skriva mer om vad jag köpt imorgon för jag är helt död nu. Vi ska se på film och sen sova. Blev sent natten till idag, upp tidigt imorse och kom hem sent nu, haha. Imorgon ska man upp tidigt igen för att kompisen jobbar så han måste köra hem mig innan jobbet och sen ska jag träffa Jessica imorgon, trevligt som fan! :) Men jag skriver mer imorgon, promise. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0