I hate it!

Blä, usch och fy. Jag hatar detta!
Hatar att vakna upp och den första tanken som slår mig är:
"Du måste blogga!!" - Vadå måste?
Jag har ju fan ingenting att blogga om, det går bara inte.
Inläggen är likadana varje dag känns det som, vad fan
är meningen med det då? Bloggen suger just nu, så är det bara..

Aja, skit samma. Jag får lära mig att det finns inga måsten gällande
bloggen, att jag kan och får blogga när jag vill, kan och orkar.
Då kanske den blir bättre, när jag inte tvingar fram något..

Hur som helst, sitter och väntar på att Jenny ska ha rast och ringa mig.
Har även druckit mitt morgonkaffe nyss, det var gött.
Sen ska jag fixa mig, käka lunch och dra till jobbet.
Börjar som sagt 15:30 idag och har natten där också så jag kommer
hem imorgonbitti, men då ska jag ju iväg igen.
Jag jobbar hela veckan förutom lördag, känns piss och skit..
Men vad kan jag göra åt saken? Man måste jobba och tjäna pengar.

Blääää, jag är på så dåligt humör.. haha.. Vi får se när vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0