Jag är ett skämt!!

Jag ångrar så in i helvete att jag skrev det förbannade inlägget här nedanför (inlägget innan detta). Det var det dummast jag har gjort på länge men samtidigt vill jag inte ta bort det för att det kommer betyda något för mig längre fram i livet då jag kan gå tillbaka och läsa allt gammalt..

Jag är fan ett stort skämt, hur patetisk och korkad är jag som gick på allt ditt trams idag? Föddes jag igår eller? Du gör likadant varje gång men jag lär mig aldrig läxan - ATT SLUTA LITA PÅ DIG. Allt du sa till mig idag, hur mycket du saknar mig, tänker på mig och vill vara med mig, det betydde ju ingenting egentligen? Du menade det inte ens. Du bara säger allt sånt för att det är kul, känns bra? Eller vad? Allt du sa och skrev var ren jävla fucking bullshit och du är ett lika stort och äckligt svin som du alltid har varit och nu, först nu idag så har jag insett att du kommer förbli det där stora, äckliga svinet och du kommer bara fortsätta att skada och såra mig till jag blir så knäckt att jag aldrig mer kan resa mig upp. Jag tackar Gud att jag ännu är stark och orkar, men en dag kanske jag inte gör det.
Din jargong gör mig spyfärdig och bara tanken på vad jag har sagt och skrivit till dig idag får mig att vilja spy ännu mer, jag ångrar mig så mycket, och en sak till.. Jag tar tillbaka allt, precis allt! För du är inte värd ett piss av det jag sa. Och dessutom, när du skrev att du var en dålig människa och jag sa nej osv, det tar jag med tillbaka. För vet du vad? DU ÄR INTE ENS EN MÄNNISKA I MINA ÖGON LÄNGRE! Jävla svin, det är vad du är!!!!!!!!!!!

Just nu är jag bara arg som ni kanske märker, inte lite arg heller.
Imorgon kommer min ilska gå över till sorg och jag kommer känna mig
ännu mer sviken och ledsen än vad jag gör just nu, för jag har inte hunnit
smälta allt ännu nämligen. Men ja, idag sårade du verkligen mig mer än du
gjort någon annan gång förut och denna gången förlåter jag dig inte det är
en sak som är jävligt säker. Nu har du bränt dina broar för sista gången!
Have a good fucking life!

Kommentarer
Postat av: anapanda

hoppas allt blir bättre "/



kolla in min nystartade konstblogg :) lade just ut en WIP-video på en teckning jag håller på med, kika in om du har lust :)

2010-11-05 @ 22:22:13
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0