Jävla oväder :/

Hej på er!

Nu tänkte jag vara duktig att blogga lite, när jag ändå bara sitter här, haha.
Jag skulle ha gått bredvid på ytterligare en gruppbostad idag, mellan klockan
15:00 - 21:30, men pga ovädret (snöstorm typ) så går inga bussar här uppe.
Så ja, det var bara att ringa det stället och berätta som det är, men som tur
var så gjorde det inget och vi sköt upp det till nästa onsdag istället :)
Nästan lite skönt att slippa ge sig ut i detta vädret, uscha!
Så ja, nu har lilla jag 3 jobb att ta hand om, haha. Snart 4! :)
Det är både härligt och jobbigt, jag jobbar ju hela tiden nu och det
är ganska jobbigt för jag hinner inte med något annat än att jobba,
men samtidigt så jävla gött för jag tjänar fett med pengar och det
är alltid härligt att ha, slippa snåla med allt :) Underbart!

Ja, och så tänkte jag vara duktig och gå ner till tvättstugan och tvätta
då istället när jag inte har något annat för mig, men fanns såklart ingen
ledig tvättid innan fredag :/ Och då jobbar jag hela långa dagen så då
kan jag inte heller, jäkla skit..

Får se vad jag gör denna dagen, ska nog bara slappa.
Kan faktiskt behöva det efter allt jobbande och slitande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0