Krångel..

Blää, blogg.se krånglar så har inte kunnat blogga mer :/
Skulle ju lägga in en bild när jag satt här med min ansiktsmask
förut när jag hade mitt lilla spa hemma, men icke då.
Har inte ens lyckats komma in på min blogg vissa gånger :/
Haha, vi får väl se om jag ens får upp detta inlägget..??

Ja, har inte gjort så mycket idag. "Spa'ade" ju hemma innan som sagt.
Sen lagade jag mat, mycket gott och nyss har jag suttit och kollat
på tv en stund med min mamma i vardagsrummet, det var SÅ länge sen.
Haha, mys på hög nivå. Precis som det ska vara en söndag! :)

Klockan 8 ska jag se på Ensam mamma söker, näst sista avsnittet nu ju.
Så JÄÄKLA spännande alltså, höhöh. Därefter ska jag nog se någon film.
Verkade inte finnas någon bra på tv direkt så får väl slå på en av
mina egna filmer då, om jag orkar. Skulle ju inte sitta fel att
sova redan klockan 21 liksom, så är man väldigt utvilad imorgon.
Men men, vi får väl se hur jag gör. Kanske till och med bloggar igen sen.
Tror dock inte det så säger godnatt nu fall i fall liksom, haha. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0