Lite gta

Hej igen!

Visst var mina "listor" jag gjorde intressanta? ;) mohaha.
Haha, dom är roliga att fylla i när man har tråkigt i alla fall.
Jag har precis spelat lite Gta, mycket roligt faktiskt.
Håller på att slå ihjäl en jävla massa människor bara
för att få ihop lite pengar, haha. Klarar inte uppdragen som
väntar mig nu (det är på dom jag tjänar pengar i vanliga fall).
Och ja, Jocke har slösat alla mina pengar när han var här
och spelade, på vad har jag ingen aning om. Hm.. Jag somnade.
Haha, nä men ärligt. Hade fan 89.000 innan han började spela,
när jag satte igång spelet någon dag senare hade jag 33.000 :O eh?
haha, sen var jag tvungen att köpa en ny bostad för 20.000 med, fan!
Aja, så nu ligger jag på typ 24.000, inget lyxliv precis ;) haha..

Men men.. Nu ska jag laga mat i alla fall.
Blir stuvade makaroner med falukorv idag, yummi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0