Måndag

God morgon.

Idag är det måndag, för er som missat det, haha.
Jag brukar avsky måndagar för dom är så sega och det
är första dagen på en ny vecka och ja, allt sånt.
Men tack vare att jag är ledig idag så älskar jag denna måndag!

Jag vaknade för en timma sen ungefär, riktigt skönt.
Har hunnit få i mig en kopp kaffe på den timman.
Jag ska snart ta mig en dusch och göra mig i ordning för senare
ska jag träffa en kompis, om man kan kalla honom för det..?? hehe.
Vi ska fixa lite grejer i stan och sådär, sen blir det middag och
film hemma hos honom, mystimes :) hihi. Och sen funderar vi starkt
på att vakna tiiiidigt imorgonbitti och dra iväg till Ullard.
Vi kom ju aldrig dit i fredags pga min rygg. Men den är mycket bättre nu.
Inte helt bra tyvärr, men bättre så det är skönt. Men vi får se hur
det blir med Ullared. Det ger sig ikväll! :)

Bloggar mer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0