Nech, detta funkar inte!

Näfyfan! Detta fungerar inte längre.
Måste ut, nu. Klarar inte sitta här och glo mer.
Sitter jag kvar här 5 minuter till och grubblar så måste
jag nog fan skjuta skallen av mig sen, jag orkar inte :(
Varför ska jag alltid tänka på saker hela tiden..?
Och all musik, varför ska den få mig att känna så mycket.
Jävligt dumt blev detta i alla fall och jag mår skit.
Ska ut nu, dra en långpromenad eller något.
Hoppas jag inte går förbi en sjö eller liknande för då
vettefan om jag inte dränker mig, bläääääää!!

Jag bloggar inte mer idag, lägger mig väl när jag kommer hem igen.
Får bara hoppas att jag kan sova sen för jag ska upp och
jobba imorgon, helvetesjävlaskitfanskap!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0