Nothing Else Matters

Sitter vid datorn och lyssnar på Nothing else matters med Elin Blom. Ni vet hon ursnygga tjejen från Idol som tyvärr åkte ut förra veckan :( Blä! Hon är ju riktigt grym och ja, tycker verkligen ni ska lyssna på denna låten när hon gör den, så sjukt fint. Har gåshud och är nära till gråt, go Elin! Finns på Spotify i alla fall :)

Är klar med allt jag hade att göra idag och det är skönt.
Ska nog snart lägga mig i sängen och bara slappa.
Är trött och har huvudvärk :/ Inte kul.
Imorgon ska jag upp ganska tidigt även att jag är ledig, ska till
polisen först och hämta ut mitt ID-kort som är klart, därefter
ska jag med mamma till Knalleland och kolla lite, måste ha en
ny plattång för min är sönder :/ Och sen ska vi storhandla.
Usch och fy, lär bli en lång och seg dag, men men..

Sen så jobbar jag ju lördag, har även natten och går av
på söndag förmiddag, inte så jättelångt och det är skönt :)

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi kanske imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0