Promenera

Sådär ja, då har jag nyss pratat klart med Jenny i telefonen
och även fått i mig lite lunch. Blev en grov fralla och en kopp te bara.
Orkade inte laga något, haha. Ska äta korvstroganoff till middag sen!

Jag ska typ börja göra mig i ordning för jobbet snart.
Packa sovkläder, bok och allt sånt inför natten också.
Sen funderar jag så starkt på att promenera till jobbet.
Det vore så skönt att börja promenera fram och tillbaka
än att åka på en jävla buss hela tiden, usch. Och om jag
tänker rätt så spar jag tid på det också, ska nog gå
fortfarande att promenera än att åka runt med bussar..

Ja, detta är nog sista inlägget för idag, kommer ju ett
tidsinställt inlägg senare ikväll, men det är då det.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0